1 of 1

Regular price Sale price 1000 ₹ INR
Sale Sold out

museet på sønderskov brørup

Museet på Sønderskov - Trap Danmark - museet på sønderskov brørup 1994 Museet på Sønderskov Udstilling M164 Øvrige samlinger Historisk Arkiv for Brørup og Omegn ; 1979 - 2011 Holsted-Brørup-Vejen-egnens museumsforening restaurant på christiansborg Museet er indrettet i en gammel herregård fra 1620 og bygningen er fredet Museet byder på skiftende udstillinger og Herregårdshaven, som også er et besøg

restaurant på christiansborg De tårnhøje energipriser får Museet Sønderskov ved Brørup til at spare I efterårsferien slukkes lyset på museet, der i forvejen har skruet

museet på sønderskov brørup Museet Sønderskov og Vejen Lokalarkiv har arrangeret en spændende pop-up udstilling om stationsbyernes historie, som står på Torvet i Brørup, Nørregade Bygningerne er nu indrettet til egnsmuseum, »Museet på Sønderskov«, med samlinger fra oldtid til nutid med hovedvægt på Vejen-, Brørup- og Holsted-egnens fortid

View full details